Консультація для батьків

Для чого потрібна зарядка?

Для чого потрібна зарядка?

Це зовсім не загадка -

Щоб силу розвивати

І весь дня не втомлюватися.

Фізичні вправи зміцнюють дитячий організм, розвивають, тренують пам'ять, виховують у дитині увагу, терпіння і витривалість, загартовують. Будь-то дворічний малюк або школяр, зарядка буде однаково корисна кожному з них. Головне в цій справі - індивідуальний підхід.

Зарядка для дітей важлива надзвичайно, так як зміцнює здоров'я, допомагає чинити опір проти щоденної атаки всіляких вірусів та інфекцій, загартуватися і зміцнити сили, правильно сформувати опорно-руховий апарат. Крім того, щоденні заняття спортом допомагають виховати у малюків деякі якості, важливі для подальшого життя - завзятість, бажання чітко і впевнено йти до наміченої мети і не кидати важливі справи на половині шляху.

Зарядка має сприятливий вплив на обмін речовин в організмі, а також на підтримку м'язів в тонусі. Крім того, це створить відмінний настрій на весь день, дитина цілий день буде почувати себе бадьорою і веселою.

З дітьми з раннього віку рекомендується проводити ранкову гімнастику.

До вашої уваги декілька порад з організації гранкової гімнастики вдома

Підбираючи вправи враховуйте вік дитини: їй повинно бути не тільки по силам виконувати їх, але ще і цікаво.

Приступати до виконання зарядки необхідно тільки в тому випадку, якщо малюк абсолютно здоровий і перебуває в хорошому настрої.

Дитину слід зацікавити. Зарядка повинна проходити у формі гри, що в принципі зробити дуже просто. Існує безліч віршиків для проведення таких занять, які допоможуть провести вам час весело і з користю

Як на горі сніг, сніг, (встаємо на носочки, руки вгору)

І під гіркою сніг, сніг. (присідаємо)

І на ялинці сніг, сніг, (встаємо, руки в сторони)

І під ялинкою сніг, сніг. (обхоплюємо себе руками)

А під снігом спить ведмідь, (покачаєш з боку в бік, руки зігнуті в

ліктях, перед грудьми, долоні від себе)

Тихіше, тихіше, не шуміти. (пальчик до губ, пошепки)

Совушка-сова, (махаємо руками «крила)

Велика голова («намалювали» руками коло)

На пеньку сидить, (присіли)

Головою крутить,

Крилами хлоп-хлоп! (прямими руками ляскаємо з боків)

Ніжками топ-топ!

Хорошим рішенням буде включити завзяту дитячу пісеньку і разом повторювати всі рухи, про які в ній співається: стрибає зайчик, їде автобус, цокає годинник. Навіть не маючи дитячих дисків і не знаючи ні єдиного віршика при бажанні без зусиль можна вийти із ситуації. Увімкніть будь-яку веселу музику для фону (телевізор, радіо, мобільний телефон) і запропонуйте дитині «сходити на екскурсію в зоопарк». Імітуйте рухи всіх тварин, яких ви там «зустрінете». Покажіть, як тупотить слон, як ходить конячка чи гуска, стрибає зайчик і так далі.

Зарядку для малюків рекомендується проводити в першій половині дня, перед сніданком, ні в якому разі не на повний шлунок.

І нехай заняття триватиме всього 10 хвилин (довго дітки не можуть затримувати свою увагу на чомусь одному), все одно кімнату необхідно передчасно провітрити, а малюка одягнути «по-спортивному»: зручна легка футболочка і шортики, носочки.

Вправи, що включаються, в ранкову зарядку для дитини можуть бути різними, але головне, щоб вони розвивали весь організм і виконувалися в певній послідовності. Ще одним з важливих пунктів при виконанні зарядки є те, що потрібно не просто виконати всі вправи, а важливо стежити за диханням дитини. Вдих повинен бути глибоким через ніс, а видих - повільним і тривалим через рот.

Починати зарядку слід з ходьби (можна на місці) або легкої пробіжки «підтюпцем» - це вправа готує організм до майбутньої фізичному навантаженні.

Перша вправа - піднімання рук вгору або в сторони. Ця вправа допомагає випрямити хребет, поліпшити кровообіг в м'язах плечового пояса і рук.

Друга вправа - різні нахили вперед назад, вгору вниз. Ця вправа зміцнює м'язи тулуба, спини і живота, збільшує рухливість і еластичність хребта, покращує діяльність органів черевної порожнини.

Або - нахили в сторони. Ця вправа підсилює бічні м'язи тулуба і підвищує тонус черевної порожнини.

Третя вправа - махові рухи ногами і руками. Ця вправа збільшує рухливості суглобів рук і ніг.

Четверта вправа - присідання. Ця вправа для зміцнення м'язів ніг, збільшення рухливості суглобів ніг і поліпшення кровообігу

П'ята вправа - стрибки і біг (можна на місці). Ця вправа підсилює обмін речовин в організмі, підвищує діяльність органів дихання і кровообігу.

Шоста вправа - вправа для заспокоєння дихання.

Це так званий «скелет» або схема вправ для будь зарядки, природно ви можете доповнити її своїми вправами. Якщо малюк не справляється з тією чи іншою вправою - нічого страшного! Скоро все вийде!

Але є головне правило - розмірене навантаження: якою б простою не видавалася нам та чи інша вправа, для дитини вона цілком може виявитися непосильною і складною, якщо буде повторюватися багаторазово. Фахівці рекомендують повторювати кожен рух розминки не більше п'яти разів, роблячи після кожного з них обов'язкову паузу. Ідеальний варіант, який являє собою зарядка для дітей раннього віку - 4-6 вправ для розігріву і тренування кожної групи м'язів (шия, руки, ноги, тулуб), причому загальна їх тривалість повинна становити приблизно 5-10 хвилин.

Консультація для батьків

«Корисні прогулянки»

Багато батьків недооцінюють значення прогулянки в житті дитини.

Більшості здається, що на зимовій прогулянці дитина замерзне і неодмінно захворіє. І пов'язують простудні захворювання дітей саме з прогулянками в зимовий період.

Діти молодшого дошкільного віку характеризуються великою руховою активністю. Реалізація цієї особливості має великі можливості на прогулянці, де діти не обмежені простором і руховими діями.

Навчання руховим діям на прогулянці йде неодмінно з опорою на мисленнєві операції, сприяє не тільки фізичному, але і активного психічного розвитку молодших дошкільників.

Великий вплив рухів на розвиток мовлення дітей. Поруч дослідників доведено, що чим вище рухова активність дитини, тим швидше йде розвиток у нього речі.

На прогулянці закладаються позитивні почуття по відношенню до природи і її мешканцям, відкривається дивовижне різноманіття рослинного і тваринного світу, вперше усвідомлюється значення природи в житті людини, усвідомлюються і переживаються морально-естетичні почуття, що спонукають дітей піклуватися про все що їх оточує.

Спілкування з природою важливий компонент у моральному розвитку дитини, налаштовує на збереження, турботу, захист.

Плюси прогулянки:

· підвищує пристосовуваність і працездатність організмів і систем зростаючого організму;

· сприяє загартовуванню організму, профілактиці простудних захворювань;

· формує здоров'язберігаючу рухову поведінку;

· формує правильні навички виконання основних рухів, важливих елементів складних рухів;

· йде прискорений розвиток мовлення через рух;

· виховує позитивне ставлення до природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища і природи в цілому;

· розвиває здатність відзначати і здійснювати первинний аналіз сезонних змін у житті довкілля.

Консультація для батьків

Як виховатиспортивну родину?

Облаштуйте свій будинок як спортивний центр

Продумайте. Як ви можете розташувати спортивні тренажери вдома. Це не мають бути якісь складні спорудження. Звичайна шведська стінка, турнік. Канат або кільця. Чому добре мати такий спортивний куточок у дома? Тому що він увесь час буде доступним для дитини і для вас. М’ячі, скакалки, обручі і невеликі гантелі – нехай усі ці спортивні снаряди розміщуються в дитячій кімнаті, щоб малюк міг тренуватися тоді, коли заманеться. Не забувайте про безпеку. Під шведською стінкою й іншими снарядами обов’язково потрібно покласти м’який мат.

Закладіть спортивні традиції

Щойно випав сніг – гайда на лижі! Або кататися з гірки на санях. Зійшов сніг? Настав час подорожувати пішки або на велосипедах. Придумайте веселі традиції, згідно з якими у перший день літа організуйте разом із родинами, з якими дружите, міжсімейні «Веселі старти» або велопробіг. Якщо надворі негода, йдіть у басейн або спортивну залу, у тир або на корт. Традиції – це саме те, що робить родину міцнішою, дружнішою й здоровішою. Особливо якщо ці традиції спортивні.

У здоровому тілі родини здоровіший дух!

У родинах, які займаються спортом і ведуть здоровий спосіб життя, менше сварок і, як свідчить статистика, значно менше розлучень, ніж у родинах пасивних. Це ще один психологічний аргумент на користь спортивного образу сімейного життя. Діти – спортсмени в підлітковому віці значно менше піддані шкідливим звичкам, впливу поганих компаній і депресивного настрою. Так відбувається не тільки тому, що зайнятий вільний час підлітка, а ще й тому, що під час занять спортом виробляються гормони, що відповідають за нормальний психологічний стан людини.

Оберіть активний відпочинок

Узимку – на лижах, улітку – пішки ходіть у гори, пірнайте під воду, катайтеся з гори. Для дітей такий відпочинок значно кращий і корисніший, ніж лежання на пляжі. Запропонуйте дітям на вибір – пляжний відпочинок або активний. Напевно вони виберуть активний, адже стрибати, бігати, плавати дітям не тільки корисно, але й цікаво.

Проводьте спортивні вихідні

Звісно. У вихідні дорослим дуже хочеться поспати довше, нікуди не бігти, зайнятися хатніми справами, сходити в кіно. Але не забудьте залишити час для спорту або активного відпочинку. У вихідні можна прогулятися пішки парком, пограти у футбол або волейбол усією родиною, улаштувати змагання з тенісу. Будьте впевнені, що рівно за тиждень діти попросять вас ще раз зайнятися чимсь спортивним. Варто займатися спортом разом регулярно. Саме так виробляються спортивні звички. А це дасть вам гарантію того, що ваша дитина, навіть коли виросте, прагнутиме активного способу життя.

Не забувайте про ранкову гімнастику й ранкову пробіжку

Виховувати в дитині звичку займатися зранку спортом та приймати водні процедури починати потрібно якомога раніше, практично від самого народження малюка. Обов’язкова умова – робити все разом з дитиною. Адже психологічно малюк сприймає те, що доводиться робити за сигналом дорослого, як насильство над собою. Натомість якщо займатися разом, будь – які заняття сприймаються як спільна гра, тому дитина із задоволенням бігає зранку та обливається холодною водою. Дослідження психологів свідчать, що діти сприймають воду як «не холодну», якщо вони бачать, що такою самою водою обливались тато або мама.

Знайдіть однодумців

Знайдіть такі родини, які розділяють вашу пристрасть до спортивного способу життя. Таких родин насправді чимало. Ви знайдете їх або у своєму дворі, або в Інтернеті. Домовтеся, зустріньтеся й разом проводьте час у грі. Така міжсімейна дружба виявляється найміцнішою.

Тепер ви переконалися, що спортивна родина – це здорово! Отже, дослухайтеся рекомендацій сімейного психолога та змінюйте свій спосіб життя або насолоджуйтеся тією активністю, що маєте.

Консультація для батьків

Рухливі ігри для малюків

Рухова активність - природна біологічна потреба людини. Від того, наскільки ця потреба задоволена, залежить подальший структурний розвиток організму. Ця істина відома з давніх часів, сьогодні набуває неабиякої ваги й актуальності. Як не дивно, але у сучасному світі, що перебуває у невпинному русі, самі люди рухаються мало: сидять на роботі, у транспорті, вдома та на відпочинку. Спосіб життя дорослих позначається і на малюках. І навіть у наймолодших трапляються випадки гіподинамії! Малорухливість може бути пов’язана зі станом здоров’я, психологічними проблемами або способом життя в сім’ї.

На жаль, доволі часто батьки обмежують рухову активність своїх дітей, втихомирюючи їх або навіть забороняючи бігати, стрибати, шуміти. Подібні обмеження та заборони аж ніяк не сприяють фізичному і психічному розвиткові дитини, закріпленню рухових навичок, загартуванню та формуванню адаптаційних реакцій до мінливого зовнішнього середовища.

Правильна організація рухової діяльності дітей раннього віку - запорука їхнього гармонійного всебічного розвитку та міцного здоров’я. Головний секрет гарного самопочуття дитини - в її активній діяльності.

Дітей варто зацікавлювати різноманітними видами діяльності, пов’язаними з розвитком рухових умінь і навичок:

- облаштуйте у квартирі фізкультурний куточок. Доречно спонукати малят використовувати в іграх доступний фізкультурний інвентар (м’ячі, обручі, скакалки). Наприклад, запропонуйте уявити, що обруч – це будиночок, віконечко, машина, мотоцикл тощо. Зі скакалки можна зробити доріжку, мікрофон, змію абощо. Спочатку варто показувати дітям, які дії можна виконувати з тими чи іншими предметами, пізніше малюки зможуть фантазувати і самостійно використовувати потрібний інвентар;

- щоденно разом із дітьми виконуйте ранкову гімнастику, здійснюйте загартувальні процедури; регулярно виходьте на прогулянки;

- залучайте дітей до виконання основних рухів — вправляйте у ходьбі, бігу, стрибках, повзанні, лазінні, киданні, дотриманні рівноваги тощо;

- разом з дітьми здійснюйте пішохідні прогулянки, туристичні походи;

- грайте в рухливі та спортивні ігри;

- катайтеся разом з дітьми на санчатах, ковзанах, лижах; велосипедах, роликах; грайте у футбол; ігри з м’ячем; стрибайте на скакалці; плавайте та грайте на воді.

Консультація для батьків

Ігровий масаж

Всі батьки хотіли б, щоб їх діти виросли здоровими. Оволодіти основними навичками самомасажу – для дошкільнят один із способів долучитися до здорового способу життя. Самомасаж для дітей – точковий, ігровий, у віршах, з використанням м’ячів,деталей конструктора, олівців – прекрасний спосіб розслабити м’язи і позбутися від нервово – емоційного напруження в забавній ігровій формі.

До Вашої уваги декілька прикладів масажів та самомасажів

Для носа

1. Зверху донизу вказівнимипальцямипомасажувтиніс.

2. Погладитинісвказівнимипальцями з одного та іншого боку.

3. Вказівним пальцем закрити одну ніздрю, подихати, потім другу і зновуподихати.

4. Подихати носом, як маленькасіра мишка (поверхневедихання).

5. Пофиркати як їжачок.

6. Заплющившиочі, вказівним пальцем торкнутися носа.

7. Зробити «кирпатий носик».

8. Провести вказівним пальцем зверхувідлобовоїчастини до кінця носа « з’їхати з гірки»

Для очей

1. Заплющитиочі та вказівнимипальцямипогладитиповіки.

2. «Пожаліти» оченята.

3. Повільнозаплющити та розплющитиочі.

4. Міцнозаплющити та розплющитиочі.

5. Покліпатиочима.

6. Закритиочідолонями – «відпочинемо»

Масаждолоньокта пальців рук горішками

У садочок ми підемо

І горішки там зберемо ,

Візьмем в ручки - раз і два,

Скажемчарівні слова:

– Ви, горішки, нас гартуйте,

Від хвороб усіхлікуйте.

В ручках будемокачати

Свіймасажрозпочинати.

Заховали, показали,

Пальчики поназивали.

Намалюємо на долоньці

Сонечко кругленьке,

Промінціпряменькі.

От масажу і кінець,

А хто робив його, молодець!

Самомасаж «Вправні пальчики»

1. Намалюємо брови.

2. Покажемовузькіочі.

3. Які у слоника вуха?

4. Які у дідавуса?

5. Зробимо браслетики.

6. Знімемо печатки із кожного пальця.

Масаж каштанами,нанизаними у вигляді намиста

Ми сьогоднівсі проснулись:

Потягнулись, посміхнулись,

Долоньки тремо ми швиденько

І умиваємосьгарненько.

Умиваємось теплом,

Щоб проснулись всі разом,

Щоб проснутись, збадьоритись,

Та з намистом подружитись.

Каштанчики качаються

Із пальчиками граються.

Ми по спинціїхкачаємо,

Дружно пісенькуспіваємо:

Будуть спинки здоровенькі,

Будуть спинки в нас рівненькі.

Ось намистечковізьмемо

І на шийкуодягнемо.

Ценамистогарненьке,

Ценамисточарівненьке.

Консультація для батьків

Дихальні вправи для дітей

Дихальні вправи для дітей потрібні для кращого розвитку легенів. Ці вправи дитина повинна виконувати вранці та серед дня. У літній час заняття краще проводити на повітрі. Їх також використовують після ранкової гімнастики та після гімнастики пробудження (денний сон), для встановлення дихання.

Вправа "Трубач"

Сидячи, кисті рук затиснути в трубочку, підняти догори. Повільно видихаючи, голосно промовляти "п-ф-ф-ф". Повторити 4-5 разів.

Вправа "Півень"

Стати прямо, ноги нарізно, руки опустити. Підняти руки в сторони, а потім плескати ними по стегнах. Видихаючи, промовляти "Ку-ку-рі-ку".

Вправа "Летить м'яч"

Стоячи, руки з м'ячем підняті в гору. Кинути м'яч від грудей вперед. Промовляти видихаючи "у-х-х-х-х". Повторити 5-6 разів.

Вправа "Гуси летять"

Повільна ходьба упродовж 1-2 хвилин. Піднімати руки в сторони - вдих, руки вниз - видих, промовляти "г-у-у-у-у".

Консультація для батьків

Профілактика плоскостопості

На сьогоднішній день у багатьох дітей спостерігаютьсявідхилення в стані здоров’я та розвитку. Саме тому, профілактикаі корекціятаких відхилень є досить актуальними.

Медична статистика свідчить про те, що понад80 % дітей дошкільного та молодшого шкільного віку страждають на різнізахворюваннями. Досить часто серед маленьких діток зустрічається така проблема якплоскостопість. Згідно з медичною статистикою, 24 % дітей у віці від року до двох років мають плоскостопість, до чотирьох років цей показник зростає до 32%. Ну а серед підлітків діагноз плоскостопість зустрічається практично у кожного другого.

Така статистка насторожує багатьох батьків, і вони починають більш уважно спостерігати за своїми дітьми.Яким чином можна встановити плоскостопість у дитини в домашніх умовах?Це питання цікавить багатьох. А все дуже просто. Необхідно взяти білий аркуш паперу, намаститистопи дитини маслом, попросити малюка стати на папір і постояти протягом однієї хвилини. Після цього батькам необхідно уважно роздивитись відбитки, які утворились. У тому випадку, якщо Ви побачите, що відбилась вся стопа або лише її середня частина, то це говорить про можливу плоскостопість у Вашої дитини.

Насправді, діагноз «плоскостопість у дитини» може поставити тількилікар-ортопеді не раніше, ніж дитинівиповниться 4-5 років. Це пов’язано з тим, що у маленьких діток в своді стопи єжировий прошарок, який робить стопу абсолютно пласкою. Але, в будь-якому випадку, за кожним малюком необхідно ретельно спостерігати і регулярно відвідувати фахівців.

Якщо у малюка дійсно плоскостопість, то це може бути небезпечним, так як деформація стопи чинитьбезпосередній вплив на організм дитини, порушуючи ресорну і амортизаційну функції стопи. Коли дитина виконує якийсь рух, то вібрація при цьому передається внутрішнім органам, що призводить до порушення їх функціонування і роботи. Наприклад, вібрація хребта і головного мозку дитиниможе призводити до виникнення головного болю, швидкої стомлюваності, загальної слабкості і нездужання, а також зниження працездатності.

Саме тому, щоб уникнути виникнення тарозвитку плоскостопості у дитини, необхідно проводити профілактику плоскостопості.

Одним з головних методів профілактики плоскостопості серед дітей єраннє виявлення тасвоєчасне і адекватне лікуванняцієї проблеми.

Дуже важливо стежити за тим щоб дитина носила тількиправильне взуття. Таке взуття має бути з натурального і еластичного матеріалу, оскільки тільки такий матеріал здатний надавати правильноїформу стопі. Крім цього, хороше взуття для малюка повинне мати невеликий каблук. Дуже важливо при покупці взуття звернути увагу на йогопідошву. Підошва повинна легко згинатися, бути еластичною, але при цьому не дуже тонкою. Не потрібно використовувати взуття, якевже хтось носив, навіть якщо воновиглядає зовсім новим. Таке взуттяможе призвести до того, що стопа дитини набуде дефектів чужої стопи.

Сьогодні у продажу є широкий вибір ортопедичного взуття і устілок, які повинні підбиратися тільки досвідченим ортопедом в індивідуальному порядку.

Хорошим методом профілактики плоскостопості у дітей євиконання спеціального комплексу вправ, наприклад, ходінняпо похилій площині абопо поперечині, перекочування маленького м’ячика ногою в положенні сидячи, ходінняна пальцях, а також на зовнішніх краях стопи. Корисно захоплювати пальцями ніг дрібні предмети, які лежать на підлозі.

Ще одним методом профілактики плоскостопості у дітей єлікувальний масаж. Найкраще, якщо виконання цього масажу Ви довірите фахівцям.

Крім цього, для недопущення розвитку плоскостопості можна застосовуватищоденні теплі ванниз морською сіллю.

Гарним видом спорту дляборотьбизплоскостопістюєплавання.

Завжди намагайтеся стежити за тим, щоб дитина ходила правильно.

Консультація для батьків

Всебічний гармонійно – фізичний розвиток дитини

Якщо дитина здорова, фізично розвинена, то й процеси її виховання та навчання відбуваються продуктивніше, вона здатна засвоїти нове, бути творцем свого “Я”, відчувати радість життя.

У дошкільному дитинстві закладаються основи здоров’я, виховуються основні риси особистості людини. Сім’я, дошкільні заклади мають створити сприятливі умови для оптимального фізичного розвитку дитини, отримання знань про людський організм, опанування санітарно-гігієнічних навичок. Дитина повинна поступово вчитися бути творцем досконалості свого тіла, здоров’я. Міцне здоров’я є запорукою розвитку дитини в інших особистісних аспектах. На цій особливості наголошує народна мудрість: “У здоровому тілі — здоровий дух”, — стверджували в античні часи; “Нема щастя без здоров’я”, — гласить українське прислів’я.

Поставивши за мету забезпечити всебічний гармонійно – фізичний розвиток, створити передумови для успішного виховання дітей в ДНЗ розроблена система рухової діяльності:

· Прийом дітей на вулиці.

· Ранкова гімнастика.

· Фізкультурні заняття.

· Рухливі ігри.

· Психогімнастика.

· Ігрові вправи, хороводи.

· Піші переходи.

· Туристичні походи.

· Імунна гімнастика.

· Гімнастика пробудження.

· Психологічні ігрові тренінги.

· Рухова активність на прогулянці.

· Ритміка, гімнастичні вправи.

· Фізкультхвилинки на заняттях та фізкультпаузи.

· Фізкультура на свіжому повітрі.

· Фізкультурні дозвілля, свята, розваги, ігри.

Ранок у дитячому садку розпочинається з ранкової гімнастики, яка окрім бадьорості, піднесення настрою, підвищення працездатності надає можливість за короткий проміжок часу розв’язати цілий комплекс завдань з фізичного виховання добором і дозуванням кожної вправи. В теплу пору року ранкова гімнастика проводиться на свіжому повітрі.

Фізкультурні заняття – основна організована форма навчання, найефективніший спосіб оптимізації рухового режиму. Практика показала, що якість виконання рухів залежить від правильного добору вправ, їхньої черговості, відповідного способу організації дітей і способу виконання вправ, від якості посібника, а також від інтересу дошкільників до результатів своїх рухових дій. Як правило один рух обирається провідним. Техніці його виконання приділяється особлива увага.Впроваджується система оздоровчих інтегрованих занять, під час яких використовуються різні види масажу і самомасажу, динамічні вправи, пальчикові ігротренінги на фоні використання знань, набутих дітьми під час навчального процесу на заняттях з інших предметів.

М.Єфименко говорив: «Граючи – навчати, граючи – виховувати».Рухливі та спортивні ігри виховують силу, спритність, витривалість, відвагу, рішучість, ініціативу, товариську взаємовиручку. Добираючи рухливі ігри враховується відповідність мети заходу, час дня, умови проведення, вік дітей, їх підготовленість.

Ігрова діяльність знаходить своє застосування на протязі всього перебування дитини в дитячому садку. Найбільша нагорода для нас є самостійна організація дітьми ігор, які вивчались під час занять.Підвищенню рухової активності наших вихованців, пропаганді здорового способу життя сприяє тісний контакт з батьками, які приймають активну участь у спортивних розвагах, святах, туристичних похода.З матеріалів, вміщених в батьківських куточках, батьки завжди можуть знайти методичні поради на фізкультурно-оздоровчу тематику, дізнатися про результати фізичного обстеження дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 90

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.